Skip to main content

SELFSERVICE PORTAAL VOOR ICT-WERKPLEK

NiceHub

NiceHub is een selfservice IT-portaal, waarmee bedrijven zelfstandig beheerderstaken kunnen uitvoeren. Zónder tussenkomst van een ICT-er.

SELFSERVICE PORTAAL VOOR ICT-WERKPLEK

NiceHub is een selfservice IT-portaal, waarmee bedrijven zelfstandig beheerderstaken kunnen uitvoeren. Zónder tussenkomst van een ICT-er. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen of verwijderen van gebruikers aan Microsoft 365 (Office, Outlook, Teams, SharePoint etc.). Of het bestellen van een laptop, mobiel en telefoonabonnement voor een nieuwe medewerker. Met NiceHub kun je voortaan dus zélf de werkplek van je medewerkers – de Modern Workplace – beheren.

SELFSERVICE PORTAAL NICEHUB IN HET KORT

NiceHub is intuïtief en daardoor makkelijk en logisch in gebruik. En omdat het een online portaal is, is het altijd overal en op elk apparaat beschikbaar. Aangewezen gebruikers binnen jouw bedrijf – bijvoorbeeld de HR-manager die het instroomproces begeleidt – kunnen in de online IT-omgeving zelfstandig:

Nieuwe medewerkers toevoegen
Medewerkers verwijderen
SharePoint-sites beheren en toedelen aan medewerkers
Hardware bestellen (mobiele/vaste telefoons, laptops etc.)
Mobiele abonnementen beheren

MAKKELIJK KIEZEN!

Bang dat je de verkeerde telefoon of laptop bestelt? Dat hoeft niet! Wij hebben de hardware waaruit je kan kiezen eenvoudig gecategoriseerd in een basic, business of premium variant. Welke versie je kiest hangt af van de werkzaamheden van een medewerker. Daarnaast hebben we een voorselectie gemaakt van de meest gangbare modellen. Makkelijk kiezen. Nice!

VOORGESELECTEERDE MODELLEN

MICROSOFT MODERN WORKPLACE DE ‘JIP-EN-JANNEKEVERSIE’

De Modern Workplace bestaat uit verschillende software-applicaties die samen een online werkplek vormen. Met het beste en nieuwste van Microsoft. Van Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) tot Teams, van Azure tot SharePoint. En ook het opslaan van bestanden gebeurt online. De Modern Workplace is schaalbaar en je kan er tal van toepassingen in combineren. Zo komt jouw bedrijf stap-voor-stap vooruit in de cloudreis. De voordelen op een rij:

  • Software wordt altijd ge-update; je werkt dus altijd in de laatste versie en met de nieuwste functies
  • Online opslag is ook back-up; nooit meer een bestand of email kwijt
  • Data is veilig, omdat het online is opgeslagen
  • Bestanden zijn op elk apparaat te gebruiken
  • Makkelijker en goedkoper schaalbaar
  • Jij en je collega’s werken altijd in dezelfde versie